Jak na PIC a C++ nebo spise C

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Sobota Prosinec 4 12:49:31 CET 2010

>Uvazuji uz, ze bych se nejprve vrhnul jen na to C pres moji oblibenou (ac
>zastaralou) architekturu x51 a az po zvladnuti bych se zacal zaobirat
>PICkama. Nebo je to spatne a je lepsi obe mouchy zaplacnout naraz?=0D

Podla mna by ste mali mat aspon nejake pevne body pod nohami.
Je tazke radit zaciatocnikovi (resp. radit je lahke, ale je tazke posudit, co naozaj pomoze), ale ja osobne preferujem metodu "osahavania" za sucasneho studia, nez metodu "precitam vsetko co sa da a potom to uz bude hracka".

Ak mate rozchodenu nejaku zostavu s nejakym derivatom '51 kde je aspon jedna LEDka, tak by som sa mohol pokusit zlepit kratky navod ako s C (SDCC co je zadarmo) tu LEDku rozblikat. To by mohol byt vychodiskovy bod, na ktorom by sme si potom mohli vysvetlit jednotlive kroky a ich suvislosti.

(To iste plati aj pre Milana, samozrejme, pripadne aj inych zaujemcov o "prve kroky").

wek