Jak na PIC a C++ nebo spise C

Sobota Prosinec 4 00:57:37 CET 2010

Jsem na tom podobne, tedy umim C, umim  asm na x52 a snazim se
zmaknout 16bit, podeji mozna 32 bit PIC, doufam, ze vystacim jen s C
neb mi asm PICu pripada tak nejak divny.
Zda se C ucit na x52 nebo rovnou na PIC, zalezi na uhlu pohledu,
nastrojich, ktrere mate, zda chcete pouzivat c na obojim. Mimo jine i
na tom jak zvladate obe platformy.
Z meho pohledu , pokud pouzivate  A51 od Keil, tedy na uVision,
doporucil bych zacit na x52 a C51. Duvody, lepsi prostredi, lepsi
dokumentace a jednodussi (znamejsi stroj).
Na druhou stranu i kdyz je na C ANSI norma tak drobne rozdily zde
budou, C51 ma napriklad promene typu bit o velikosti 1bitu a na ty
jsem v C30 od PIC zatim nenarazil.
Pokud jde o PIC a C pri shaneni materialu o PIC jsme narazil na
http://www.filestube.com/1e1c48c7a800144d03ea,g/Programming-16-Bit-PIC-Microcontrollers-in-C-Learning-to-Fly-the-PIC-24.html
http://www.filestube.com/a281024e03aa140c03ea,g/Programming-32-bit-Microcontrollers-in-C-Exploring-the-PIC32-Lucio-Di-Elseiver.html
http://www.uploadcity.com/?f=15665343&t=PIC_Microcontrollers_50_Projects_for_Beginners_and_Experts.rar&
http://www.8051projects.net/forum-t32768.html

Podobne mam radu naterialu o C na x52, jak v CZ tak EN, pripadne mohu
tez pomoci.
Pripadne pokud pujde o C na x52 rad pomohu.

Martin

>Zdravim podruhe, popravde receno jako cloveku, ktery se dosud o C ani C++
vubec ale vubec nezajimal, mi unika rozdil, a doposud jsem zil v mylne
predstave, ze je to jedno a to same :-) Bylo mi proste receno, at se co
nejrychleji naucim "cecko pro Majkrocipy", takze predpokladam po vasich
upozornenich, ze pujde o proste C.

Dobre co s tim?

Uvazuji uz, ze bych se nejprve vrhnul jen na to C pres moji oblibenou (ac
zastaralou) architekturu x51 a az po zvladnuti bych se zacal zaobirat
PICkama. Nebo je to spatne a je lepsi obe mouchy zaplacnout naraz?

Petr