Jak na PIC a C++ nebo spise C

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Pátek Prosinec 3 19:32:53 CET 2010

Bylo by mozne ze aby jste odstranil ten banner na konci mailu?

Pavel

----- Original Message -----
From: lm317
To: HW Konference
Sent: Friday, December 03, 2010 7:29 PM
Subject: Jak na PIC a C++ nebo spise C

Zdravim podruhe, popravde receno jako cloveku, ktery se dosud o C ani C++
vubec ale vubec nezajimal, mi unika rozdil, a doposud jsem zil v mylne
predstave, ze je to jedno a to same :-) Bylo mi proste receno, at se co
nejrychleji naucim "cecko pro Majkrocipy", takze predpokladam po vasich
upozornenich, ze pujde o proste C.

Dobre co s tim?

Uvazuji uz, ze bych se nejprve vrhnul jen na to C pres moji oblibenou (ac
zastaralou) architekturu x51 a az po zvladnuti bych se zacal zaobirat
PICkama. Nebo je to spatne a je lepsi obe mouchy zaplacnout naraz?

Petr