PIC 24,32

Pátek Prosinec 3 19:05:07 CET 2010

Koukal jsme na VDI, Visual Device Initializer a jak se zda sam
Microchip seznam, ze neco takoveho neumi naprogramvoat a VDI z IDE
odstranil. (Na webu pisi neco o tom, ze pro mnozstvi chyb v produktu a
maly zajem).
Po te co jsem vcera prochazel bezmala 100 strankovy manual jen k PWM v
dsPIC, bych rekl, je to skoda, treba u tech dsPIC muze byt nastaveni
PWM, CMP a ADC 90% prace.

Martin

>Hej, vola sa to VDI, VIsual Device Initializer
http://techtrain.microchip.com/webseminars/ArchivedDetail.aspx?Active=55

Nieco si naklikate, je to farebne a pekne, ako pre deti ;-) ono vam to
podla toho vypluje nejaky inicializacny kod pre periferie.
Osobne som to nikdy nepouzil, pretoze nastavit si na zaciatku
aplikacie pouzivane periferie, to je jendoducha praca predtym nez
pride skutocna robota - nejak som nemal potrebu pouzivat tam nejake
pomocky.
Ale samozrejme niekomu to moze vyhovovat.