Jak na PIC a C++

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pátek Prosinec 3 17:57:59 CET 2010

Pardon, koukam, ze shanite C++, to co jsem poslal minulym mailem je jen C. Ono ma smysl programovat jednochip v C++?
Jakub Serych
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of lm317
Sent: Friday, December 03, 2010 5:41 PM
To: HW Konference
Subject: Jak na PIC a C++

Prosim o radu, po 20 letech programovani v Assembleru, nejprve na Z80, pak 8051, jsem nyni kvuli praci nucen prejit jak na C++, tak na PICe (samostudium, zamestnavatel neuvazuje o zadnem skoleni apod.).

Prosim o zoufalou radu, jak toto co nejefektivneji a nejmene bolestne provest? Asi jsem na Assembler privykl az prilis, ale po dnesnim odpoledni stravenem studovanim zakladu programovani v C++ na netu mi pripada, ze vse bylo psano cinsky. Snazil jsem se i o nalezeni nejake technicke literatury o C++ pro PIC, ale nic :-(

Potreboval bych tedy radu nekoho zkusenejsiho, jak co nejlepe prejit z ASS na C++, jake studijni materialy a literaturu pouzit a ktere prostredi pro tvorbu zdrojaku a kompilator by byl pro zacatek nejvhodnejsi? Programator uz postaveny mam :-)

Diky vsem a pekny vikend preje Petr

[FREE Christmas Animations for your email – by IncrediMail! Click Here!]<http://www.incredimail.com/?id=613056&rui=132310819&sd=20101203>