Jak na PIC a C++

lm317 lm317 na centrum.cz
Pátek Prosinec 3 17:40:43 CET 2010

Prosim o radu, po 20 letech programovani v Assembleru, nejprve na Z80, pak
8051, jsem nyni kvuli praci nucen prejit jak na C++, tak na PICe
(samostudium, zamestnavatel neuvazuje o zadnem skoleni apod.).

Prosim o zoufalou radu, jak toto co nejefektivneji a nejmene bolestne
provest? Asi jsem na Assembler privykl az prilis, ale po dnesnim odpoledni
stravenem studovanim zakladu programovani v C++ na netu mi pripada, ze vse
bylo psano cinsky. Snazil jsem se i o nalezeni nejake technicke literatury o
C++ pro PIC, ale nic :-(

Potreboval bych tedy radu nekoho zkusenejsiho, jak co nejlepe prejit z ASS
na C++, jake studijni materialy a literaturu pouzit a ktere prostredi pro
tvorbu zdrojaku a kompilator by byl pro zacatek nejvhodnejsi? Programator uz
postaveny mam :-)

Diky vsem a pekny vikend preje Petr