OT Cisco router 3600

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Prosinec 3 13:42:00 CET 2010

No doted jsem to mel tak, ze jsem mel dva routery, WAN nastavena podle
providera a LAN byla nastavena xxx.xxx.xxx.1 a 2 a to vedlo do switche -
zarizeni v siti mely nastaveny gateway podle toho jakyho providera
pouzivaly. To mi umoznuje bez nejakeho velkeho prepinani pouzivat obe
pripojeni.

Druheho providera mam vicemene jako zalohu - takze jen v pripade
nejakeho pruseru jsem si nastavil druhou gateway.

Bohuzel bez nejakeho content-switche se asi nic lepsiho vymyslet neda.

RV