TL494 robim chybu ja, alebo datasheet?

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pátek Prosinec 3 10:20:35 CET 2010

2010/12/3 Jaroslav Buchta <jaroslav.buchta na gmail.com>:
> IMHO je vse OK a uvadeny proud je jmenovity, nesnima se konstantni ale
> zvlneny proud a musi tam byt nejaka vetsi rezerva. (na schemata jsem se tedy
> nedival ale predpokladam ze zkusenosti)

Nehadam sa, len sa mi to nezda. S TL494 som sa uz kedysi hral, urobil
som si nabijacku autobaterie z ATX zdroja a na prudove obmedzenie som
vyuzil prave druhy zosilovac chybovej odchylky v TL494 (v ATX
nepouzity) a sprava sa to cele presne podla ocakavania, teda podla
vypoctov bez akejkolvek rezervy. Zapojenie mam ale odlisne, delic nie
je tahany do zapornych napati, aby na jeho vystupe vysla nula,
porovnavaju sa kladne hodnoty. V tom ale principialny rozdiel nevidim.
Podla datasheetu je korektny pracovny rozsah napati na vstupoch
zosilnovacov od -0.3V

miro