OT: Tak mi zase zamrzla nemrznoucí směs

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Prosinec 2 14:54:59 CET 2010

Ono v tom nebude asi nic nez lih, voda, nejake tenzidy a nejakej
prirodne identickej smrad.

Takze michat si to muzete klidne sam. Problem bude sehnat lih za rozumne
prachy bez toho aby byl denaturovanej benzinem, kterej asi gumickam
delat dobrotu nebude.

Jinak letni smes si micham uz dlouho z obycejneho jaru a vody. Neveril
jsem jakej rozdil je to oproti komercnim smesim. Na rozdil od nich to
opravdu meje (i zamastene okno).

Zimni smes kupuju v Rempu za cca 130Kc 5l do -40st. Aspon pred tydnem ji
tam meli.

Radek Vicek