Ponekud OT: Televizor SENCOR SLT 3226M4

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Prosinec 2 10:15:38 CET 2010

Musim potvrdit.

Full HD (1920x1080) TV 32" jsem kupoval loni v zari. V te dobe bezel
jeste u nas analog. Pokud bezely vsechny tv (snad 30ks) z prehravace
byla to parada. Selekce nastala po prepnuti na DBV-T a totalni selekce
po prepnuti na analog.

Prakticky jedinej Philips hral i z analogu a DBV-T tak, ze nedelal mapy
na plochach (hlavne v oblicejich) a hnusne nemazal.

Ac tuhle firmu moc nemusim tak jsem si od nich TV koupil. Jedine co mi
na ni vadi tak to, ze je hrozne pomala. Nabiha dyl nez klasicka CRT a to
same pri prepnuti kanalu - skoro mi prijde jak kdyby nejak kesovala
signal - podle signalu radia je to zpozdene cca 1s.

Radek Vicek