Ponekud OT: Televizor SENCOR SLT 3226M4

Jaroslav Meduna meduna na mikroklima.cz
Čtvrtek Prosinec 2 09:58:45 CET 2010

Aby bylo jasne, o cem mluvim, mrknete na nize uvedenou reklamu, kde to je
dobře videt. Stejne "zuby"uvidite na sve televizi. Podle vzdalenosti od
displeje, nebo podle kvality zraku a stupne vaseho zajmu o dobry obraz se to
muze menit.

http://www.lidl.cz/cps/rde/xchg/lidl_cz/hs.xsl/14779.htm

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of quasimodo
Sent: Thursday, December 02, 2010 9:48 AM
To: HW-news
Subject: Re: Ponekud OT: Televizor SENCOR SLT 3226M4

no, mam doma jednu fill hd a jedhu had ready 32" LG. Rozdil je mezi nimi
pul roku. Kdyz se podivam na jednu a pak na druhou na totez, tak v
panelaku z cca 3m ten rozdil videt neni. Ale muzu mit spatne oci, nebo
nepozaduji uplnou kvalitu obrazu.

S pozdravem

quasimodo

www.obchodpc.cz
tel: 608 562 499
ICQ: 104722051

Shanim utopenou, nebo jinak poskozenou Nokii 6720 classsic