Ponekud OT: Televizor SENCOR SLT 3226M4

Jaroslav Meduna meduna na mikroklima.cz
Čtvrtek Prosinec 2 09:35:08 CET 2010

Je to videt a celkem dost, ale oboje je pro DVB-T spatne reseni. Rozliseni
dneska bezneho (ne HD) vysilani ma 576 radku (x 720 sloupcu, ale v praxi
pouzitelnych pouze 702). HD ready televize ma 768 radku, takze na kazdem
ctvrtem radku se dela aproximace. Full HD je na tom trochu lip, tam se to
dela na všech radcich, ale stejne to nevyjde v celociselnem pomera, takze je
to mirne osklive. Efekty zpusobene timto prepoctem mezi rozmery vysilaneho
obrazu a zcela jinymi rozmery displeje jsou v praxi dobře patrne na sikmych
liniich nebo krivkach. Chlapsky priklad ze sportu budiz oval na stadionu,
při sledovani zavodniku pohybujicich se v zatacce si povsimete okousanych
linii oblouku na zemi.
Zdravim JM

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of quasimodo
Sent: Thursday, December 02, 2010 8:57 AM
To: HW-news
Subject: Re: Ponekud OT: Televizor SENCOR SLT 3226M4

ptal jsem se svagra, ktery dela vedouciho v jedne prodejne velkyho
retezce a rikal, ze za ty penize je dobry. Samozrejme jsou lepsi, ale
radove o tisice drazsi. Pro bezny provoz neni rozdil mezi full hd a hd
ready rozdil videt.

S pozdravem

quasimodo

www.obchodpc.cz
tel: 608 562 499
ICQ: 104722051

Shanim utopenou, nebo jinak poskozenou Nokii 6720 classsic