Oddelene zasuvky - existuje norma?

Martin Hankovec mhk_konf na ceskearchivy.cz
Středa Prosinec 1 16:18:05 CET 2010

Jakym zpusobem se s tim popere je vec projektu a odborne firmy (a v
prvni fazi navrh revizaka). Ja jsem spise potreboval podklady, aby se o
tom vubec zacalo uvazovat (vzhledem k financni narocnosti, jde o vetsi
objekt).
Dekuji
S pozdravem
MH