Nove RGB LED v DX respektive levne IC pro menice?

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Středa Prosinec 1 06:14:37 CET 2010

Asi jo, ale bude to chtit rozumny vykon...
Jeste me napadlo - IMHO by nebylo az tak nutne merit proud, staci prece
vstupni napeti, napeti na LEDce pokud je teplotne vice zavisle a proud
lze z techto parametru a pomeru PWM spocitat.