Solární panel pro technologii s odběrem 15W

Petr Heřman ph na lf2.cuni.cz
Úterý Srpen 31 22:21:56 CEST 2010

Zatím mi nikdo neodpověděl na ty moje předchozí otázky. Že se soláry
kradou, je jasné. Vidím dost podobně:

* V první řadě pokusit se nějak zabezpečit, aby ten panel (ani panelku a
zbytek zařízení) příliš často nikdo neukradnul – vysoký stožár, nějaké
ty blesky k tomu atp.

* V druhé řadě nějaký obvod, který mi bude dávat hlášení o stavu nabití
baterky.

* Počítat s tím, že se ta baterka za nepříznivých podmínek moc nabíjet
nebude, takže čas od času tam stejně někdo bude muset zajet s čerstvou
(či s benzínovým generátorem a dobít).

* Solár je dobrý na to, že statisticky dokáže ty intervaly mezi nutnými
zásahy podstatně prodloužit.

Petr aka Kychot