OT: Nabíjení NiFe aku

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Srpen 31 14:05:50 CEST 2010

Noo po 20 letech musi byt jak nove....

Ja mam NKN10 z roku 65 a stale jedou jak za mlada...jeste donedavna jsem
je pouzival na zhaveni svicek u motoru.

Mimochodem..pod stolem mam 10ks NKN45, ale jeden z clanku brynda kolem
svorek. Nemel byste nekdo jeden kousek navic?

A abyste nerekli tak mam k nim dokumentaci a povidani...ale je to skan z
knihy tak nevim aby me nekdo nenabonzoval kvuli AZ:

http://www.cncnet.info/storage/NKN.ZIP

tak to nikde nerikejte ;-)

Radek Vicek