Náhrada tyristoru

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Úterý Srpen 31 13:13:08 CEST 2010

Zdravím,

> T 122-20-6 má denkl. Možná i ten Váš.
> Ono se to u něj blbě hledá.

To je naprostá pravda. Vyhledávací "engine" stránek nenajde nic a tak
bylo nutno se proklikat. Navíc to není vůbec logicky ani abecedně řazeno.
Pokud ta "6" znamená 600V, to bych raději šel do T122-25-8-4, který prý
má taky, za 51 Kč. Takže tady by se možná dalo objednat.

> Když počkáte do večera. podívám se doma, nějaký 122 jsem taky měl.

OK, pokud by to byl ten poptávaný nebo vyšší, dejte prosím vědět :-).

> Pavel Glajc

Zdraví Pavel Troller