Vyveva/kompresor z kompresoru z lednicky

Lubor Otta butan na geoinvest.cz
Úterý Srpen 31 12:46:02 CEST 2010

Já ledničkový kompresor používám k vytváření podtlaku, zrovna teď jsem
impregnoval vinutí zapalovacího pólu k mopedu.
Jako recipient používám skleněnou zavařovací nádobku, se šroubovacím
víčkem. do víčka mám lepoxem vlepenou Cu trubičku, a odtud kyslíkovou
hadici na Cu trubičku kompresoru. Ventily žádné, hadici prostě stáhnu...
Lubor