OT: Nabíjení NiFe aku

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pondělí Srpen 30 22:08:17 CEST 2010

Zdravim,
 tak to si sypu na hlavu popel a mazu maslem k tomu :-).
 Nezbyva nez se znovu omluvit, ale tuto ironii jsem opravdu nepochopil :-(.
Toz ted jeste se dozvedet, jak je to s temi NiFe clanky, vali se mi tu,
maji nejakych 0.4V/clanek a uz bych jim rad zase pomohl do formy, doufam,
ze se mi je podari dobre zregenerovat (vypadaji velmi pekne, kontakty
nezkorodovane, zadne bile nanosy vykrystalovanych soli atd.
  Zdravi Pavel.