EU nezmysly opat

Ivan Kiss Ivan.Kiss na Novohrad.sk
Pondělí Srpen 30 14:16:28 CEST 2010

Aj mne ochadzali halogenky 12V/20W G4 jedna radost. Osvetlenie pracovnej dosky v
kuchyni. Zo siestich sa porucali styri do dvoch mesiacov. Vyriesil som to
plynulym nabehom napatia. Napajanie je klasickym sietovym trafom. Uz som to tu neraz
spominal. Po uprave zatial odisla len jedna po viac ako dvoch rokoch.
IK

a> Na zkoušku jsem koupil 2 halogenové žárovky, mají příkon asi 27W, ale svítí
a> subjektivně asi jako 40W obyč. Asi po 3 měsících ale jedna odešla. Obě byly
a> v koupelně. Tak nevím, jak je to s tou životností. Cenu si přesně
a> nepamatuji, něco kolem 30 Kč. Máte nějakou zkušenost?
a> AZE