EU nezmysly opat

aze azehw na volny.cz
Pondělí Srpen 30 11:54:20 CEST 2010

Jsou v baňkách, ale ty jsou dělané pro vyšší příkon než 25W, cca 60 (?).
Samozřejmě z poruchy 1 žárovky se nedají dělat závěry.
AZE

----- Original Message -----
From: "Pavel Krafcik" <hw na pjk.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, August 30, 2010 11:42 AM
Subject: Re: EU nezmysly opat

Provozuji v kuchyni halogenku 75W/230V už asi rok a půl a pořád svítí
krásně (pořád jako vždy, když jí rozsvítíme, ne že svítíme furt). 75W
halogenka je docela síla, hlavně v případě, když nahrazuje úsporku. Ze
začátku nám připadalo, že svítí moc.

Hodně záleží na tom, jak se ta žárovka chladí. Nemáte jí v uzavřeném svídle?

Pavel Krafčík