EU nezmysly opat

Pavel Krafcik hw na pjk.cz
Pondělí Srpen 30 11:42:18 CEST 2010

Provozuji v kuchyni halogenku 75W/230V už asi rok a půl a pořád svítí
krásně (pořád jako vždy, když jí rozsvítíme, ne že svítíme furt). 75W
halogenka je docela síla, hlavně v případě, když nahrazuje úsporku. Ze
začátku nám připadalo, že svítí moc.

Hodně záleží na tom, jak se ta žárovka chladí. Nemáte jí v uzavřeném svídle?

Pavel Krafčík