EU nezmysly opat

aze azehw na volny.cz
Pondělí Srpen 30 11:17:41 CEST 2010

Na zkoušku jsem koupil 2 halogenové žárovky, mají příkon asi 27W, ale svítí
subjektivně asi jako 40W obyč. Asi po 3 měsících ale jedna odešla. Obě byly
v koupelně. Tak nevím, jak je to s tou životností. Cenu si přesně
nepamatuji, něco kolem 30 Kč. Máte nějakou zkušenost?
AZE

----- Original Message -----
From: "gatilo" <gatilo na centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Sunday, August 29, 2010 8:37 PM
Subject: Re: EU nezmysly opat

29.8.2010, 20:28:13

100W žárovek jsem před rokem nakoupil 10ks. Používáme je jen v garáži
na krátkodobé svícení, jinak je tam lin. zářivka. Tu žárovku měním tak
jednou za 5 let, takže zásoba by mohla vystačit na dost dlouho.
75W používáme trochu více, takže nákup tento týden obnášel 20ks.
60W příjdou na řadu za rok, vidím to tak na 40-50ks.
Naštěstí to není nijak náročné, ani na finance, ani na skladovací prostor.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz