EU nezmysly opat

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Neděle Srpen 29 23:03:45 CEST 2010

  Ja ted pokusne koupil halogeny v normalni bance, necelych 50W a ma to
neco do sebe - asi za 40 Kc a ucinnost asi je lepsi, zivotnost uvidime -
ale to nejak asi nema cenu resit, pul roku uz jsou instalovany. Sviti to
jako 75W, subjektivne porovnano v obchode kde to maji vedle sebe na
ukazku (usporka 24W na to ale nemela, i kdyz to melo byt jako
ekvivalentni ;-) )