EU nezmysly opat

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Srpen 29 20:37:26 CEST 2010

 29.8.2010, 20:28:13

100W žárovek jsem před rokem nakoupil 10ks. Používáme je jen v garáži
na krátkodobé svícení, jinak je tam lin. zářivka. Tu žárovku měním tak
jednou za 5 let, takže zásoba by mohla vystačit na dost dlouho.
75W používáme trochu více, takže nákup tento týden obnášel 20ks.
60W příjdou na řadu za rok, vidím to tak na 40-50ks.
Naštěstí to není nijak náročné, ani na finance, ani na skladovací prostor.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz