RE: navrtaný kabel v paneláku

DeeJay deejay na email.cz
Neděle Srpen 29 20:13:08 CEST 2010

Jojo :-) ale nebyli to dělníci ale učni ... myslím, ze Kamenný vrch v Brně
by mohl vyprávět

Jak nám to ukázali tak jsme to dělali - dostali jsme kolo hliníku v černé a
zelenožluté barve a omotali jsme byt - tedy hliníky šly kolem zdí a pak se
to zalilo betonem - jediný měděný kabel byl ke sporáku a druhý kabel byl
hliníkový plochý k pracce - no a jeste CY na pospojování

- jojo přívody k lustrům jsou opravdu přes podlahu horního souseda

- a ted si vzpomínám zásuvky se také tahaly plocháčem 2xAL

- nakonec jeste vodic UP na dráťák

DJ

  _____

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Šerých Jakub
Sent: Sunday, August 29, 2010 6:03 PM
To: HW-news
Subject: RE: navrtaný kabel v paneláku

Lišty??? :-)))) Na panel na podlaze dělník volně položil kabely a druhý to
zalil komunistickou stěrkou chatrné kvality. Někde to leží na betonu, někde
to skoro kouká z té stěrky na povrch, někde je stěrka tlustá pár mm, někde
několik cm. A samozřejmě kabely jsou položené volně zcela chaoticky po
místnosti (nepočítejte s tím, že byste jejich polohu mohl vystopovat tím, že
si rovnou čarou spojíte místa odkud a kam vedou.

Tak takhle nějak je to u nás - panelák dostavěný 1989-90.

Jakub Šerých