Re: navrtaný kabel v paneláku

Milan Mlynarčík milan.m na centrum.sk
Neděle Srpen 29 18:04:31 CEST 2010

Nieco brani Vam pozriet, ako hlboku dieru ste navrtali ? Ak moc nevidno,
pouzite nejaky vhodny (izolacny) predmet. Staci drevenna palicka.

                                             Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: Miloš Šula

Zdravím,
podařilo se mi navrtat kabel v paneláku, když jsem chtěl umístit přechodovou
lištu do výklenku v chodbě. Máme ještě staré 2 vodičové hliníkové rozvody
vedené podlahou. Od vrtáku se mi zakouřilo , ale jistič se pravděpodobně
nestačil vyhodit a vše zatím funguje. Nevíte někdo jak hluboko jsou umístěny
lišty s kabely v paneláku ( jsou hned pod starým linem  ) ? Bojím se aby
jsme kvůli poškozenému kabelu nevyhořeli.
Máte s tím taky někdo nějakou zkušenost ?