RE: navrtaný kabel v paneláku

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Neděle Srpen 29 18:02:41 CEST 2010

Lišty??? :-)))) Na panel na podlaze dělník volně položil kabely a druhý to zalil komunistickou stěrkou chatrné kvality. Někde to leží na betonu, někde to skoro kouká z té stěrky na povrch, někde je stěrka tlustá pár mm, někde několik cm. A samozřejmě kabely jsou položené volně zcela chaoticky po místnosti (nepočítejte s tím, že byste jejich polohu mohl vystopovat tím, že si rovnou čarou spojíte místa odkud a kam vedou.

Tak takhle nějak je to u nás – panelák dostavěný 1989-90.

Jakub Šerých

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Miloš Šula
Sent: Sunday, August 29, 2010 5:34 PM
To: 'HW-news'
Subject: OT: navrtaný kabel v paneláku

Zdravím,
podařilo se mi navrtat kabel v paneláku, když jsem chtěl umístit přechodovou lištu do výklenku v chodbě. Máme ještě staré 2 vodičové hliníkové rozvody vedené podlahou. Od vrtáku se mi zakouřilo , ale jistič se pravděpodobně nestačil vyhodit a vše zatím funguje. Nevíte někdo jak hluboko jsou umístěny lišty s kabely v paneláku ( jsou hned pod starým linem  ) ? Bojím se aby jsme kvůli poškozenému kabelu nevyhořeli.
Máte s tím taky někdo nějakou zkušenost ?

Miloš