Buffer / terminal pro USB ctecku caroveho kodu?

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Neděle Srpen 29 11:41:24 CEST 2010

Původní zpráva ze dne 29.8.2010 od Jiri Splichal:

> Ale preci jen pokud by nekdo vedel o nejakem hotovem reseni ,bylo by
> to lepsi Napadlo me,ze existovaly nejake buffery pro zaznam dat
> tarifikace pro PBU. Pokud by neco takoveho bylo i pro USB ,bylo by
> to fajn.

Hotové řešení jsou právě ty datové terminály. Nejlevnější laserový
terminál u mě stojí asi 8.500 bez DPH, takže kdesi na internetu se
určitě bude dát sehnat ještě trochu levněji.

Je to hlavně řešení, které je okamžitě připravené a opakovatelné, není
potřeba nic vymýšlet, složitě od základu programovat a odlaďovat. Je
snadno nahraditelné, když terminál odejde nebo bude potřeba další, dá
se rychle a snadno koupit nový. Zatímco u proprietárního řešení, které
naoko vyjde levněji, bude v budoucnu problém s nahraditelností, pokud
se ztratí dokumentace, bude-li vůbec nějaká, nebo nebude dostupný
hardware, pro který bylo vytvořeno.

PS: Pokud chcete jó šetřit, tak nejlevnější řešení je zajistit, aby
tedy s tím PC nikdo nic nedělal a data se ukládala bez krabičky :-)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601