Re: Akusticky invokovaná exploze skleničky

Standa Palas stpalas na volny.cz
Neděle Srpen 29 09:03:24 CEST 2010

No já nedávno na uříznutí tabulky asi 20 x20 cm spotřeboval asi dvě stará
velká skla. Myslel jsem si,že je to rukama ale tohle vysvětlení mi trochu
zahojilo moje pochroumané ego.

Staňa

----- Original Message -----
From: "Aleš Filip" <nostromo na khnet.info>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Saturday, August 28, 2010 10:57 PM
Subject: Re: Akusticky invokovaná exploze skleničky

Tak tohle mohu potvrdit. Před časem jsem potřeboval nařezat tabulky
skla. V garáži jsem měl několik cca 14let starých oken. Opravdu to nešlo
rovně nařezat. I po naškrábnutí novým řezákem si to praskalo jak chtělo.
Nakonec jsem musel dojít koupit novou tabuli, a nařezat to z ní.

--
Ales Filip
http://xanadu.khnet.info