Vyveva/kompresor z kompresoru z lednicky

jan.kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Srpen 28 21:37:00 CEST 2010

Nevite, jaky tlak ma kapalny propan-butan ? Kolega mi tuhle privezl
PETku a ta byla cca do  1/3 naplnena kapalnym propan-butanem. Pry to tam
"prelil" z velke 10kg lahve. Nejdrive jsem tomu neveril, ale pri
povoleni uzaveru to zacalo "varit" , silne unikal plyn ven a flaska se
ochladila. Když jsem to utahnul, tak se flaska trochu nafoukla a
prestalo to bublat.

JaKub