RE: Akusticky invokovaná exploze skleničky

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Sobota Srpen 28 20:09:21 CEST 2010

Nerozbitna sklenicka nam kdysi (odhaduji tak pred 30 lety) explodovala v noci, kdyz stala prazdna ve zcela klidne mistnosti (bez moznosti jakychkoliv otresu, tedy pokud v noci nebylo zemetreseni :-))) na stole z mekkeho dreva. Take teplotni vykyv tam nebyl zadny dramaticky (bezny nocni utlum v byte do cca 5°).

Takze vrtani tomu sice mohlo pomoci, ale na druhou stranu tyhle sklenicky k prasknuti ani to vrtani nepotrebuji.

Jakub Serych