Re: Akusticky invokovaná exploze skleničky

Vladimir Franek franek na skip.cz
Sobota Srpen 28 19:14:11 CEST 2010

Zdravím,
kdysi jsem byl svědkem stejného jevu se sklenicí "Durit", kdy se prázdná
sklenice rozprskla kolegyni na poličce "sama od sebe" tedy aniž by
destruci cokoliv iniciovalo (včetně zvuku - v místnosti byl relatinvní klid)
 Vladimír