Re: Úprava spínaného zdroje

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Srpen 28 19:05:54 CEST 2010

 28.8.2010, 19:02:27

Tyhle zdroje vetsinou byvaji pro 100-240V na vstupu, coz predstavuje
podstatne vetsi pomer nez 36%. Takze primar to s velkou
pravdepodobnosti vydrzi bez problemu. A na sekundaru zase tolik
soucastek neni. Ta dioda nebo kondik se daji vymenit celkem snadno.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz