Úprava spínaného zdroje

Halen halen na seznam.cz
Sobota Srpen 28 16:44:25 CEST 2010

Jedná se  o 2A zdoj 5V od firmy Emko. Je to zdroj typu zásuvkový
adaptér. Schéma nemám a ani to nemám rozkreslené. Na výstupu jsou
filtrační kondenzátory na 16V. Ve zdroji mě zaráží docela velký výskyt
zenerových diod. Jedna na výstupu 5.1V (zatím odpojena) a dvě další v
obvodu. Jedna 10V a druhá kolem 30V - nevím přesně. Mohu poslat odkaz na
fotku.

Honza