Program na vypocet toroidnich transformatoru?

Jiri Polasek jurp na volny.cz
Sobota Srpen 28 14:27:15 CEST 2010

Taky muzete oslovit Alese Krivu:
http://www.thermafm.cz/
Meri se u nich kazde jadro. Na pozadani vam vytisknou pri mereni
detailni protokol od jadra vcetne magnetizacni charakteristiky.
Stejne se meri i zde:
http://www.technotron.cz/AMT_programme21_cz.aspx

JURP