[OT]: Problem s Cisco

Tomáš Mazouch mazouch na ica.cz
Pátek Srpen 27 15:33:37 CEST 2010

Šerých Jakub napsal(a):
> Normalni timeout ARP cache (MAC adresy) je kolem 2 minut, takze tim to
> nebude, pokud v te konfiguraci neni nastaveno neco jineho mene obvykleho.
Zazil jsem obdobnou situaci - menil jsem firewall a stravil jsem nekolik
hodin tlucenim hlavou do zdi, nez jsem si zapnul vypisovani MAC adres a
zjistil, v cem je problem. Pak jsem zase proklinal ISP a jeho zajimave
nakonfigurovane zarizeni. Taky bych cekal ARP cache timeout v radu minut
a ony to byly snad hodiny.

Co chci rict - bud je to u nekterych zarizeni typicke, nebo maji nekteri
jejich provozovatele tendenci toto nastaveni zasadne menit. Netusite
nekdo proc? K cemu je to dobry (krome vytoceni netusiciho postizeneho)?

  TomM