Re[2]: OT: piatok - Mysteriózní rádio už 30 let vysílá záhadný signál a teď i tajnou šifru

Dawid Ferenczy ferenczy na volny.cz
Pátek Srpen 27 15:15:21 CEST 2010

Puvodni  zprava  "Re:  OT: piatok - Mysteriózní rádio už 30 let vysílá
záhadný   signál   a   teď   i   tajnou   šifru"   od  "Pavel  Troller
(hw-list na list.hw.cz)" z 27. srpna 2010, 14:33:09,
msgid:20100827123309.GA27478 na tangens.sinus.cz (1204 bajtu):

Tu je nejaky zaznam z S28 v MP3:

http://www.brogers.dsl.pipex.com/enigma2000/samples02.html

--
 Dawid Ferenczy