OT: piatok - Mysteriózní rádio už 30 let vysílá záhadný signál a teď i tajnou šifru

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pátek Srpen 27 14:33:09 CEST 2010

> Tady se dá poslouchat online:
>
> http://uvb-76.blogspot.com/

Zdravím,
  nene, tohleto je S28 dle klasifikace Enigma2000, čili tzv. "Buzzer".
  Ví se zcela přesně, co to je, je to řídicí stanice ruské armády. Ten buzzer
je jen "Channel marker", aby se vědělo, že kanál je obsazen a nikdo se tam
nepokoušel vysílat. Stanice je lokalizována, je někde poblíže Moskvy a její
antény jsou vyfoceny na webu (velmi obstojný anténní systém). Lze najít i
fotku vlastního vysílače.
  Hlasové relace čas od času bývají a jsou to šifrované vzkazy vojenským
jednotkám. Ten článek psal nějaký neinformovaný fantasta, který chce využít
poslední dny okurkové sezóny :-). Sám jsem jednu relaci slyšel a měl nahranou,
ale už jsem ji bohužel smazal.
  Zdraví Pavel.