Vyveva/kompresor z kompresoru z lednicky

Pátek Srpen 27 09:48:13 CEST 2010

2010/8/27 Glajc Pavel <pavel.glajc na del.cz>:
> Používané výstupní tlaky:
> fixirka 0,5-1,5 bar  tryska 0,8mm
> profuk na cín při trysce 1mm 0,5 bar pro velmi jemnou práci
>                             3 bary pro bagrování součástek z desek
> pumpování bicyklu 4 bary

Pumpování koleček u kočárku - max. 1 bar! Já to nevěděl, myslel jsem,
že to vydrží tlak jako kolo u bicyklu, pak jsem to třikrát lepil a pak
jsem koupil novou duši. Hlavní problém bude asi ten měkkej plastovej
ráfek, navíc s dutinama v loukotích - duše se do tý dutiny vyboulí.
(Nafukoval jsem to ručně, žádnej kompresor, žádná PETka.)

P.K.