Re: OT: pátek - pojistka

Pátek Srpen 27 06:35:08 CEST 2010

2010/8/26 Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>:
> Dobrý den,
> dnes jsem viděl zajímavě opravenou pojistku - tak jsem se nemoh nepodělit
> :-)
> http://vaelektronik.cz/fotky/PICT0009.JPG
> http://vaelektronik.cz/fotky/PICT0012.JPG
> http://vaelektronik.cz/fotky/PICT0015.JPG
> Teda podotýkám že to bylo v obvodu malého napětí ... ale i tak :-))

Pěkná lidová tvořivost, kdysi jsem viděl takovou tu domácí pojistku do
šroubovacího pouzdra - byla už dávno spálená, takže byla přemostěná
nějakým Cu lankem, ale zajímavější bylo to šroubovací porcelánový
pouzdro - bylo rozbitý na několik kousků a omotaný nějakou průhledou
lepenkou na sešity a knížky ;-)

Elektrikář se diví, proč těch úrazů elektrickým proudem je tak málo ;)

P.K.