Program na vypocet toroidnich transformatoru?

Pavel Novotny novotny.pp na atlas.cz
Čtvrtek Srpen 26 22:17:51 CEST 2010

Teda nevim jak v cernu, ale ja z toho prave ze nic nevim, kdyz kouknu treba k Tronic tak
tam se u toroidu dozvim mozna prumer a vysku mozna jadra mozna uz trafa, neuvadi to.
jaky je presne tvar jadra netusime, atd.

PN

> Od: "balu na home"
> Komu: HW-news
> Datum: 26.08.2010 21:52
> Předmět: Re: Program na vypocet toroidnich transformatoru?

aky je z hladiska vypoctu rozdiel napriklad medzi C jadrom a toroidom?
Poznate prierez jadra, magneticku dlzku a permeabilitu, to je vsetko co
potrebujete na vypocty...
b.