OT: Vypalne pro CT : bylo OT: LinuxMCE

JD jirkonf na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 26 18:33:04 CEST 2010

 Prave sem toto diskutoval na jednom foru a dostalo se mi zajimaveho odkazu:

http://zpravy.idnes.cz/podnikatelka-musi-platit-desetitisice-za-nefunkcni-
televizor-v-kavarne-1o0-/krimi.asp?c=A100818_191754_krimi_cen

Odstavec:

===

"Můžeme s tím nesouhlasit, ale je to platné znění zákona – a naší povinností
je zákony dodržovat," uvedl k rozsudku mluvčí České televize Ladislav Šticha.
Podle něho by se dalo problémům předejít, kdyby odborný servis vymontoval z
přístroje tuner a podnikatel pak poslal do ČT prohlášení, že nevlastní
televizní přijímač.

===

Takze imho pokud je to pravda, melo by stacit vymontovat tuner a CT poslat
lejstro ze "toto neni TV". Jestli je to skutecne tak potvrdit samozrejme
nemuzu.

JDrozd

---