RE: Vyveva/kompresor z kompresoru z lednicky

V P vvitty01 na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 26 14:23:10 CEST 2010

Parni kotel samozrejme JE tlakova nadoba, proto se taky na lokomotivach a parnich strojich delaji pravidelne tlakove zkousky. Tedy aspon tam, kde se tyto jeste provozuji a provoz probiha podle predpisu.

V.