Vyveva/kompresor z kompresoru z lednicky

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Čtvrtek Srpen 26 12:50:53 CEST 2010

Ted pred par dny tady probehl nejaky sileny odkaz na parni stroje. Tam jsem na obrazkach videl jako tlakovou nadobu myslim docela vtipne pouzitou 2kg propanovou flasku.

Jakub Serych

________________________________
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Novotný
Sent: Thursday, August 26, 2010 12:24 PM
To: HW-news
Subject: Vyveva/kompresor z kompresoru z lednicky

Jak to tak vypada tak prijdu ke kompresoru z lednicky (jednodverova kombinovana lednice/mrazak), rikam si, ze z toho udelam vyvevu nebo kompresor na airbrush, idelane kombinaci obeho.
Mám sice v garazi velky kompresor, ale modelarim spis doma a tahat po baraku hadice není nic moc.
Vim, ze par lidi neco takového ma proto se zeptam.
Jakych tlaku a vykonu takovy kompresor dosahuje , tedy jaky max tlak na vystupu dosahuje, respektive jakoho podtlaku na vstupu s nim lze dosáhnout a jaky je jeho  vykon na vystupu (l/min.)?

Na vytvareni podtlaku by mel stacit na vstup pridelat uzaviraci kohout a nejaky manometr. Otazka je kde levne sehnat odpovídající podtlakovy manometr?
U kompresoru to bude slozitejsi, pocitam, ze bude nutne dodat tlakovou nadobu a odlucovac oleje.
Odlucovac s redukčnim ventilem tu snad někde mám, přemýšlim co použít jako tlakovou nádobu

Dekuji

PN