OT: Vypalne pro CT : bylo OT: LinuxMCE

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Středa Srpen 25 19:52:12 CEST 2010

  No ve firme nemam televizi, radio ani formalne v aute (koupeno jako
ojetina bez specifikace vybavy) a doufam, ze zadny soupis nepotrebuju.
Je to nesmysl na n-tou a taky bych se priklonil, at sefovi CT na tu jeho
luxusni karu co mu ji kradou prispeje stat z normalnich dani. A nakonec
koukam na Novu, Z1, cool, ... ale CTxxx uz jsem teda dlouho nezapnul. O
rozhlasu nemluve, to uz ani nepamatuju. Proste hnus velebnosti, at si to
zasifrujou a normalnim lidem daji pokoj :-(