OT: Vypalne pro CT : bylo OT: LinuxMCE

JD jirkonf na seznam.cz
Středa Srpen 25 15:58:07 CEST 2010

 No,

a jak by verejnopravni dopadla, kdyby prisla najednou (zavedenim platby jak
sem popsal) o treba 1/2 kocesionarskych poplatku a soucasne o 1/2 divaku
(protoze by se rozhodli, ze jim Nova s Primou staci) = o 1/2 sledovacu reklam
= cena reklamy by sla dolu = min penez = jeste horsi porady = min divaku = min
penez = min divaku.... Pokud se nepletu, tak uz ted neni jeji financni situace
nic moc.

JD

---