OT: Vypalne pro CT : bylo OT: LinuxMCE

JD jirkonf na seznam.cz
Středa Srpen 25 15:15:00 CEST 2010

 Zdravim,
a proto si myslim, ze by se za televizi melo platit takovy stylem, ze by
neexitovala volne dostupna nesifrovana, ale bylo by treba koupit si kartu a
platit nejaky mesicni pausal aby fungovala. Nebo neplatit a nedivat se. Ja se
treba nedivam a musim platit - a nejsem sam (viz vyuziti TV jako zobrazovace)
- proc? A kdyz uz volne kanany tak uplne volne (placene z reklamy)... Radia to
same. Jenze to by neklaplo, sledovanost by sla prudce dolu, tim i ucinnost
reklam, ...

JD

---