[OT] Zase magnetizer v aute (uspora paliva, zvyseni vykonu...)

Jozef Racek Jozef_Racek na tempest.sk
Středa Srpen 25 12:18:03 CEST 2010

Daniel Valuch wrote:
> ked uz cakam na ten zvazok a on nechodi a nechodi :-)
>
> pred nedavnom som cital o magnetaroch, hviezdach ktore vytvaraju
> magneticke pole v rade gigatesla a aj atomy vodika tam potom vyzeraju
> ako dlhe supertenke ihly. To bude podla mna ono, jeden taky magnet a aj
> vzduch bude vsetkymi trubkami lepsie prudit vo forme dlhych
> pretiahnutych molekul a nie nejakych trapnych guliciek ktore vsetko v
> motore zapchaju. Oni vedia ze to ma buducnost :-)))

Aby sa tie dlhe tenke ihlicky nezapichavali do potrubia ... ;-))
potom by sa muselo aj vsetko potrubie menit za nejake "kvalitnejsie a
odolnejsie voci zmagnetizovanym molekulam"

Uf, nie je este piatok...

Dodo