Nabídka zaměstnání

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Středa Srpen 25 09:03:02 CEST 2010

Je to legalni, byla to jedna z mala moznosti jak se stat elektrikarem,
kurz poradala nejaka agentura z Olomouce bylo to jednou rocne.
Jedine co se mi nelibilo byl trochu laxni pristup u zkousek, kdy 90%
zkousenych se teprve ucilo ;-)
LK